cikoria.blogg.se

Mina tankar om allt som händer här i livet och det som är viktigt för mig, t.ex mina djur, natur, konst, kultur, design och så mycket mera...

BARA NÅGRA ORD...

Publicerad 2014-10-14 18:44:51 i Allmänt,

Ibland är det fullt upp 
av allt,
som ska göras och fixas...!
Många gånger
händer det då samtidigt
vid sidan om,
extra saker dessutom...
Saker
som man inte kan vänta med,
utan som man då också
måste ta itu med.
Och man kan känna sig trött...
 
Jag tror att Herren
bara vill påminna oss om:
Kommen till mig,
ni alla som arbetar och är nedtyngda
så ska jag ge er ro.
Jag lyfter bördan
från dina skuldror!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cikoria

En kvinna mitt i livet som tycker om att tänka, skriva och dela...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela