cikoria.blogg.se

Mina tankar om allt som händer här i livet och det som är viktigt för mig, t.ex mina djur, natur, konst, kultur, design och så mycket mera...

MARIA MAGDALENA

Publicerad 2018-03-30 02:18:33 i Allmänt,

Ikväll var jag på bio
och såg filmen Maria Magdalena.
Det var en stark film
som hänger kvar i tankarna.
Filmen har
en lite annorlunda infallsvinkel
som ger lite nya tankar
att bära med sig.
Jag rekommenderar
dig
att se den...
Den är värd att ses!
 
Det var en bra start
på påsken
och det som
egentligen hände
för över 2000 år
sedan.
Det undret
som ger mig
liv och hopp idag!
 
Ty så älskade
Gud världen,
att han utgav
sin enfödde Son,
på det att var och en
som tror på honom
skall icke förgås,
utan ha evigt liv.
Ty icke sände Gud
sin Son i världen
för att döma världen,,
utan för att världen
skulle bliva frälst
genom honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cikoria

En kvinna mitt i livet som tycker om att tänka, skriva och dela...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela