cikoria.blogg.se

Mina tankar om allt som händer här i livet och det som är viktigt för mig, t.ex mina djur, natur, konst, kultur, design och så mycket mera...

Första försöket...

Publicerad 2013-04-11 19:57:51 i Allmänt,

Så är de då dags att skriva de första raderna... Jag måste erkänna att det känns lite osäkert. Jag är inte någon data proffs,men tycker om att skriva.
Det är fascinerande med ord.De lever sitt eget liv och hittar man de rätta orden och uttrycken för det man känner och tänker så är man plötsligt mitt inne i en dialog...Där varje ord är som en pusselbit av en större bild.
Jag som skriver är en vanlig kvinna mitt i livet,med en familj som bla.består av en liten hund.En mycket älskad liten vän som ger mig så mycket av kärlek och värme och är full av humor.Han får mig ständigt att skratta!Jag önskar att alla skulle ha en liten vän som honom! Du kommer få höra mer om honom och resten av min fyrbenta familj...
Nå,nu har jag i allafall börjat och fortsättning följer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cikoria

En kvinna mitt i livet som tycker om att tänka, skriva och dela...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela